piątek, marca 29, 2019

(3233+2). Zauroczenie

mam szczęście.

do Twórców Wrażeń na tym blogu dołączyło Oko Saxifragi*.

po prostu padłam, gdy zobaczyłam te piękne kwiaty. szybciutko o autoryzację poprosiłam. dostałam zgodę na ocalenie w moim świecie od zagubienia.

Georginia, pomyślałam, zachwyci się — już widzę Jej uśmiech.
pozostałam z aktywną tęsknotą za aparatem fotograficznym.
dlaczego go nie używam?

*

czarne. białe. kot!


kudłaty model: Mars, fot. Saxifraga.

__________________
* są plusy wyniesienie się z bloxa.

4 komentarze:

  1. A u mnie czerwone. W kieliszku :)
    Dziękuję! :)
    Bo znów przypomniałam sobie, że jednak wszyscy jesteśmy sobie do czegoś potrzebni. Ja zrobiłam zdjęcia, kilka sztuk. Ty - zobaczyłaś w nich kompozycję. Każdy patrzy inaczej, zauważa co innego. Ale bez wymiany informacji, wszystko na nic, elementy nie złożą się w żadną całość ...
    A teraz dalej czerwone :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak! powinnam dodać, że złe przycinanie zdjęć to moja odpowiedzialność, ale ja faktycznie zobaczyłam w ten sposób ten tercecik. :))))

      Usuń
  2. Zachwyciła się, uśmiechnęła się i wzruszyła..magia tej kudłato - kwiatowej chwili zamieszkała we mnie..
    Tak każdy patrzy inaczej i zauważa "inną chwilę"..muszę podziękować Sympatycznej Pani, że odkryła Marsa..i Jej Właścicielkę.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Georginio, muszę sprostować, Mars pozował, a Saxifraga sama dała się odkryć, pozwoliła podejść ciut bliżej do Jej percepcji świata. :)))

      Usuń