niedziela, maja 28, 2023

5070. Czekariat (XLIII)

Dwieście wpisów temu żegnaliśmy Białego Kruka. Byłby zachwycony tym zdję­ciem, więc po tej stronie tęczowego mostu zachwycam się tymi pikselami za siebie i za Niego. Uwielbiał opierzone foty Saxifragi.

Sprawdziłam, dokładnie cztery lata temu — dwa tysiące wpisów wcześniej bez dwu­stu dwudziestu — pojawił się tu pierwszy, zachwycający mnie bezgranicznie, szpak Saxifragi, pan Szpak.

Uwielbiam niespodzianki. Szczególnie te, którymi są dla mnie wpisy podzielne przez dziesięć. Niezmiennie pozostawiają we mnie dobry ślad. Pomimo upływu lat wciąż.


fot. Saxifraga.

*

Siergiej Rachmaninow, Rachmaninoff: 12 songs,
op. 21: 5. Lilie, Sergei Babayan (fortepian),
White Raven’s Favorites Playlist 2022, #17.

2 komentarze:

  1. Obraz wart tysiąca słów, a ja nie mogę znaleźć żadnego...
    Chociaż nie! Przyszło słowo! Wdzięczność...

    OdpowiedzUsuń