wtorek, stycznia 01, 2019

3144. Chronos wczorajszy (II)

 wpis przeniesiony 13.04.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

Aslan i Anakin w jednym stali domu,
Aslan na górze, a Anakin na dole.
A ja w kudłatym zachwycie.


fot. Zkemi.

Poznałam wczoraj tych braci.
Nie miałam pojęcia, że koty mogą mieć tak niebieskie oczy.

Byli nieprzyzwoicie grzeczni: pacz, mamo, tu na blaciku kuchennym jest jeden centymetr kwadratowy miejsca, to ja sobie tutaj cichutko przycupnę i będę paczał, co robisz. Płakałam ze śmiechu, patrząc na twarde kocie negocjacje nieuwzględniające opcji sprzeciwu.

Byli nieprzyzwoicie grzeczni: ciociu, te zdjęcia, co ci mama wysłała, to nieprawda — my nigdy — to czysta manipulacja faktami rodem z poczytnego brukowca, wiesz.

A Zkemi mówi o nich z miłością: Dziady jedne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz