niedziela, maja 05, 2013

733. O miłości inaczej

 wpis przeniesiony 6.03.2019. 
 (oryginał bez twardych spacji) 

Lane o czasach swojego studiowania — gdy Arny Mindell z nim pracował — powiedział dziś, w drugim dniu warsztatu:

He loved all
I couldn’t love.

Zapisałam. Właśnie przepisałam, by nie zgubić słów i uczucia, które mi teraz towarzyszy. Czuję bezkresną wdzięczność do moich Nauczycieli, którzy kochają wszystko to, czego ja na razie nie potrafię pokochać; wszystko to, o czym nie mam pojęcia, że mogę pokochać; wszystko to, o czym jeszcze nie wiem, że istnieje we mnie i na miłość czeka cierpliwie. Jestem szczęściarą, cholerną szczęściarą!

*

Do następnego spotkania z Lanem w przyszłym roku pozostaję z drogowskazem:

Pozostaję również z wspaniałym wyzwaniem, by pokochać własny strach, frustracje i lęki. Jestem szczęściarą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz