niedziela, listopada 17, 2019

3550. Ścinki z Małej Danii i L4 (III)








5 komentarzy:

  1. Z każdym ścinkiem zakochuję się bardziej w Małej Danii:), a Fotograf? :) przezdolny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, znowu tulipanowiec :). Tylko już w inne szacie, ale takie barwy też lubię :)
    Pomyślałam dziś, że gdyby zestawić razem kolekcję ścinek z całego roku, można by po nich zidentyfikować miesiące :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (1) taaak, można by :)))),
      (2) do kształtu liści tulipanowca mam niebywałą słabość; pierwszy raz widziałam, jak opadają mu liście (już prawie ich nie ma).

      W tym roku pobiłam rekord w bywaniu w Małej Danii (w sumie pełne pięć tygodni, nie licząc wypadów na weekend z Sadownikiem).

      Usuń
  3. Też lubię liście tulipanowca. A zwłaszcza lubię zdjęcia liści, na których są krople wody, zawsze wydaje mi się to jakąś magią, że to woda tak sobie tam tkwi w wypukłych kroplach ;).
    Przy okazji przypomniało mi się, że dawno temu zrobiłam takie zdjęcie liścia tulipanowca.
    Tu już nie ma żadnej magii, tylko tęgi mróz, choć zdjęcie z końca października raptem :)

    OdpowiedzUsuń