środa, grudnia 10, 2014

2*3*199. Spod znaku iloczynu trzech liczb pierwszych

 wpis przeniesiony 13.03.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

41 i pół roku temu. urodziłam się fizycznie.

pięć lat temu. wskutek mało ciekawych okoliczności, przeniosłam swoje imieniny na inny termin. skończyłam z sierpniowym świętowaniem na rzecz dnia w lutym. dzięki tej przeprowadzce wymieniłam groszek pachnący na tulipany.

dziś. Akuszer. pomógł mi sprowadzić się na świat. w końcu. nareszcie.  j e s t e m.

dziś! świętuję swoje urodziny. Te ważniejsze. najważniejsze!
wkroczyłam w życie ze stópkami w rozmiarze 41.

(wzór kartki)

*

Każde dziecko to problem (dla kogoś).
Nie wiedziałam... do dziś.

***

Suplement [22.12.2014], śniegu na święta nie będzie, więc należy odnotować, że rano opisanego powyżej dnia, spadło pierwsze i póki co jedyne małe co-nieco:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz