sobota, września 24, 2022

4761. Złota Siekiera 2022 — Nominacja (#3)

logo PWN Moc wiedzy Nie szukam. Omijam wy­daw­nic­twa typu Krzak, ĄĘ czy Wyżej Dupy Nie Pod­sko­czę. Nie ma ibuka, trudno, nie prze­czy­tam. Mam co czytać, mój stosik książek do prze­czy­ta­nia ze zrozumieniem, za­myśle­niem i czuciem pozostanie wysoki, nawet gdy mnie już nie będzie.

Nie szukam. Omijam. A i tak, proszę bardzo, choć to nie wy­daw­nic­two typu Krzak, ĄĘ czy Wyżej Dupy Nie Pod­sko­czę. Powinnam się cieszyć, że w ogóle udzielono mi odpo­wie­dzi na pytanie, czy książka ukaże się w ibuku. Niestety nie — brzmiała odpo­wiedź. W końcu mam osobistego fa­wo­ry­ta do Złotej Siekiery 2022. Literatura, podobnie jak w zeszłym roku, w ka­te­go­rii ableizm w kraju nad Wisłą trzyma się mocno.

PWN Moc wiedzy —  PWN Moc dyskryminacji
ze względu na stan zdrowia


Złota Siekiera 2022

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz