czwartek, stycznia 16, 2014

(940+1). Uwaga, ten blog czytają sekciarze

 wpis przeniesiony 9.03.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

Mam przywilej „posiadania” Nauczycieli. Gdy podzieliłam się senioralną historią, moja Superwizorka przytomnie zapytała:
     — A o jakiej psychologii mówił?
     — Gdy pytasz, o jakiej psychologii mówił, to już jesteś hop do przodu, bo w ogóle wiesz, że psychologia ma nurty i kierunki. Psychologia w ogóle to sekta!
     — Acha.

*

Mam przywilej „posiadania” Przyjaciół. Gdy podzieliłam się senioralną historią, Altówka napisała:
    [...] masz psa — sekciara,
          rasowego — sekciara,
          szkolisz — sekciara,
          odżywiasz się świadomie — sekciara,
          czytasz książki — sekciara,
          jesteś szczęśliwą mężatką — to też sekta,
          blogerką — sekta jak nic. [...]

*

Mam wiele przywilejów. Dziś wracając z pracy myślałam o nich, dziękując za każdy z osobna. I walnęła mnie po głowie przezabawna konkluzja, uśmiech niebywały na mej twarzy rysując: każda Osoba, która weszła na ten blog i została... jest Sekciarą lub Sekciarzem, jak nic! I co Wy na to, mili Państwo?

Kończę sekciarskim, przeszczęśliwym HAWK!
Że jestem, że jesteście, HAWK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz