wtorek, października 18, 2016

2088. Żywa Książka

 wpis przeniesiony 25.03.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

Ten moment, gdy po raz pierwszy przeczytałam te słowa. Ten moment, gdy przeczytałam je po raz trzeci i piąty. Ten moment. To uczucie. Stanęły mi przed oczami wszystkie te sytuacje, gdy byłam lub bywam grubasem, pedałem i kaleką. Nici z bycia zabawną, uroczą i radzącą sobie.

Poprosiłam o zgodę. Dostałam. Zachowuję te słowa tu. Zachowuję z wdzięcznością.

Ten moment, kiedy nie musisz być zabawnym grubasem, żeby pozwolić sobie na bycie grubasem; nie musisz być uroczym pedałem, żeby pozwolić sobie na bycie pedałem; nie musisz być niezależnym niepełnosprawnym, żeby pozwolić sobie na bycie niepełnosprawnym. Ten moment, w którym nie musisz sobie pozwalać. Tylko jesteś i dobrze Ci z tym.

Kaan

*

LP, Muddy Waters.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz