poniedziałek, lipca 15, 2019

3344. 1/131

[Z]adanie pisania trzech zdań. Codziennie. Przez 234 dni dostała Filigranka. Wirtualnym paluszkiem mi pokazała. Zachwycił mnie pomysł–wyzwanie. Wpadłam jak śliwka w kompot po tych trzech zdaniach:

Na szczyt wiedzie sto trzynaście schodów.
Policzyłam, wiec wiem.
Wiedza nie sprawia, że wchodzi sie łatwiej
.

// Filigranka, 90/234.

234 dni… za długo — nie wiem, co wydarzy się za miesiąc i muszę z tym żyć po swój kres. Potrzebna modyfikacja. Liczbę pierwszą sobie znalazłam, co by wyzwaniem dla mnie była. Od dziś. Przez 131 dni, ja, też…

ktoś we mnie chciałby być ważny, poważny… ale ja taka nie jestem — kwituję. natychmiast pojawia się ulga trzpiotki w stanie spoczynku, której ważne, poważne wciąż ciąży kulą u nogi. idę poćwiczyć.

1/131

1 komentarz: