niedziela, października 13, 2019

3491. Ścinki z Małej Danii i L4









5 komentarzy:

  1. Jak zwykle - piękne! :)
    Pomyślałam, że każde z tych zdjęć, zamieszczone pojedynczo, nie wywarło by takiego wrażenia, jak zebrane razem, w jednej kompozycji ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę (o tym, że muszą być razem) i zawsze zadziwia mnie, że one same decydują, które koło którego chce (musi!) być. a dla mnie w bonusie niebywała wartość sentymentalna już na zawsze. +moc serdeczności, .d.

      Usuń
  2. To ode mnie kompozycja kolorów, rzeczy i osób na jednym zdjęciu :).
    Z wczoraj, z przedwyborczego spaceru. Zdjęcie zrobiłam prześwietlone i chciałam wyrzucić, ale w domu poprawiłam, i teraz nawet mi się podoba.
    Czasem warto podkolorować nie zawsze kolorową rzeczywistość ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ kolory! no i ludzie jako czarne przecinki — coś pięknego! zachwycająca całość (nieidealne bardziej uszczęśliwia niż idealne? często).

      Usuń
  3. Zakochanam w Małej Danii.. ❤️

    OdpowiedzUsuń