czwartek, marca 26, 2020

3755. 86/366

ciało pod ścianą mnie postawiło. rygor wprowadziło: dużo, bardzo dużo tego*, co sprawia, że w ciele jest mi dobrze być.

     — albo cię wykończę — dało mi wybór dobre dla mnie ciało.

____________
* nie jest to czytanie, buuuu!

86/366

*

[9. heksagram] […] w istniejącej sytuacji prawdziwą mocą dysponuje to, co słabe […].

I-Cing. Księga przemian, przeł. (na j. niemiecki) Richard Wilhelm,
przeł. Wojciech Jóźwiak, Małgorzata Barankiewicz, Krzysztof Ostas, Latawiec, Warszawa 1998.

2 komentarze:

  1. W kwestii sprawności i ciała, właśnie wczoraj polecam, bo niesamowite :) :
    https://pl-pl.facebook.com/1475315479348773/videos/227814408369618/

    A także inne filmy i zdjęcia na stronie Zoo w Poznaniu, świetne na ten niewesoły czas ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam ;))), że to kwestia braku ogona (te wszystkie moje kłopoty z równnowagą chodzeniem). Przypomniało mi się ćwiczenie: wyobraź sobie, że masz ogon i już nie posiedzisz sobie normalnie na krześle.

      Usuń