niedziela, marca 29, 2020

3758. I kropka

Dokładnie miesiąc temu dostałam efekt bycia w kropce — jak napisała Kaan. Z uciętymi rogami, zbyt wąsko, bym mogła coś z tym zrobić. Czasem najlepsze „coś zrobić” oznacza „poczekać”.

Czekałam, prawie się poddałam, czekałam i odpuściłam… poddałam się. Dziś przy porannej kawie, czytając przytoczony poniżej cytat, uśmiechnęłam się od ucha do ucha… mam to, dla siebie mam!

Już mi nie przeszkadza, że ucięte rogi, że nic nie mogę z tym zrobić, poza przyciąć z lewej strony odrobinkę. Po prostu muszę to tu mieć.


Kaan.

*

[…] u ludzi pracujących nad symbolami, takimi jak cyfry, biorą udział inne obszary mózgu niż u tych, którzy przetwarzają informacje wizualne i przestrzenne, na przykład grupy kropek.

Jo Boaler, Umysł bez granic, przeł. Artur Ubik,
HarperCollins Polska, Warszawa 2019.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz