środa, stycznia 26, 2022

4527. Platynowa Czcionka (#2)

Z książkami tego wydawnictwa moje życie związane jest od zawsze, czyli nim nastał czas ula, nim wniosłam do domu pięć i pół kilograma Heniutki, nim choroba za­rzą­dziła odwrót od papieru.

To jedyne wydawnictwo, które ma tu od zawsze swój znacz­nik. Tak bardzo przy­zwy­cza­i­łam się, że można mieć książki Czarnego w wersji elektronicznej, że dopiero gdy zająknęłam się na temat Pustego przelotu, dotarło do mnie, że Platynowa Czcionka należała się Wydawnictwu dziesiątki lat przed tym, nim postanowiłam na swój spo­sób docenić wydawnictwa, które otwierają wiele drzwi do wielu światów, nie dyskry­mi­nu­jąc czytelniczek i czytelników ze względu na stan ich zdrowia.

Dziękuję. Z wielu powodów tu Platynowa Czcionka znaczy więcej niż Nike.


Wydawnictwo Czarne


Platynowa Czcionka 2022
Wydawnictwo przyjazne Ludziom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz