wtorek, czerwca 07, 2022

4655. Złota Siekiera 2022 — Nominacja (#2)

Doceniam polską myśl techniczną, pomysłowość i poczucie humoru. Naprawdę, na­wet jeśli te trzy schodki powolutku przestają mnie jednak bawić. Strach się bać na samą myśl, jak tęgiego umysłu wymagało zaprojektowanie tego cacka.

Jedno z trzech przepięknie odnowionych dwa–trzy lata temu miejsc parkingo­wych dla osób nie­peł­no­spraw­nych. W mieście wojewódzkim. Przed głównym wej­ściem. Uniwersyteckiego. Kli­nicz­nego. Cieszy­li­śmy się, że było wolne. Kilka razy, przy oka­zji parkowania tam, mówiłam Sadownikowi, co ja myślę o tych schodkach, scho­decz­kach, scho­du­niach. Dziś już musiałam cyk tej subtelnej, znaczącej o bez­myśl­no­ści, barierze archi­tekto­nicznej, która daje mi niezmiennie szansę na odczuwanie bez­rad­no­ści bar­dziej i moc­niej, niż czyni to moja niepełnosprawność co dnia.

To chyba będzie zdecydowanie mój faworyt do Złotej Siekiery 2022.


Złota Siekiera 2022

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz