bosa trębaczka, którą mi pokazałeś. nie przestaje
dziś w ulu dla Ciebie, w ostatnim dniu Twojego bardo,
grać. niech, Biały Kruku, niech!
34/365
Astor Piazzolla, María de Buenos Aires (fragment),
Lucienne Renaudin Vary (trąbka),
Pablo Ferrandez (wiolonczela),
Jérôme Ducros (orkiestrator); całość utworu w wykonaniu
Orkiestry Symfonicznej Monte Carlo, Sascha Goetzel (dyrygent).
Astor Piazzolla, Oblivion,
Lucienne Renaudin Vary (trąbka),
Krystian Zimmerman (aranżacja na trąbkę i orkiestrę),
Orkiestra Symfoniczna Monte Carlo,
Sascha Goetzel (dyrygent).
[suplement: 16.08.2023]
White Raven’s Liked List ♥
* * *
[suplement 4.02.2023:
Znalazłam (!) w końcu tę książkę, dlaczego stała na tej,
a nie innej półce? Pojęcia nie mam.]
To właśnie jest rozwidlenie dróg w bar-do, gdzie każda dusza zaczyna wędrować w swoim własnym kierunku […]. A zatem, choć z całkowitą pewnością mogę powiedzieć, co czeka cię mniej więcej do tego miejsca, spekulacja na temat dalszego kierunku twojej wędrówki mijałaby się z celem.
Anton Grosz, Listy do umierającego przyjaciela.
Co nas czeka po śmierci. Opracowanie na podstawie
Tybetańskiej Księgi Umarłych, przeł. Maciej Świerkocki,
Wydawnictwo Ravi, Łódź 1996.
(wyróżnienie własne)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz