sobota, lutego 04, 2023

4915. 35/365

gdy stracisz nadzieję*, a w zasadzie gdy ją opuścisz, rozstaniesz się z nią lub w końcu dojrzysz, że ma naturę nie­moż­li­wo­ści.

gdy więc swoją porzuciłam, poczułam, że przesunął mi się śro­dek cięż­ko­ści. niesamowite uczucie, być dla siebie samej kimś nowym, ciekawym, bardziej żywym, przytomnym, na no­wo tak pięknie sprawczym i otwartym na to, co przyniesie życie, bez upierania się, by dostać to, czego dostać nie mogę.

35/365

___________
  *  jest wielu ludzi, którzy mnie nie chcieli / nie chcą w swo­im życiu. kilkoro z nich mam uwewnętrznionych. kamieniem nie rzucę, jest wielu ludzi, których i ja nie chcę w swoim życiu.

1 komentarz:

  1. Tak, też mam takich ludzi w swoim życiu i nie mam problemów z tym, aby to komunikować, i tym ludziom, i światu. Zdecydowanie wolę prawdę, niż hipokryzję i fałsz. Wcale nie jest mi też przykro, gdy dzieje się to w drugą stronę, nie mam potrzeby atencji u wszystkich, którzy mnie znają. Trochę żal, gdy do osób, których nie chcę trzeba będzie przenieść osobę, która była przez lata osobą bliską, ale sama się oddaliła i jeszcze rani z oddali. Na co mi to?

    OdpowiedzUsuń