poniedziałek, września 16, 2024

5582. Łódeczka dla Białego Kruka


Autor(ka) nie do ustalenia.

Miłość przecież nie umiera wraz z osobą, którą kochaliśmy. Ona nie znika. Ona zostaje.

*

„Stałam i patrzyłam, kiedy mały jacht wypływał na morze. Zachodzące słońce zabarwiło złotem jego białe żagle, a kiedy zniknął mi z oczu, usłyszałam z boku czyjś głos: «Już go nie ma»”. Ale to zniknięcie nie oznaczało końca, tylko nowy po­czątek w zupełnie innym miejscu. „Na odległym brzegu ze­bra­ła się grupka przyjaciół. Patrzyli i czekali na nie­go z radością”.

Joe Biden, Obiecaj mi, tato. Rok z życia
wiceprezydenta USA
, przeł. Krzysztof Puławski,
Media Rodzina, Poznań 2019.
(wyróżnienie własne)

*

Georg Philipp Telemann, Air de trompette da capo,
John Roderick MacDonald (trąbka), Martin Stephan (organy),
White Raven’s Favorites Playlist 2022, #64.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz