wtorek, maja 13, 2014

(1033+1). Obchody rocznicowe rozpoczęte

 wpis przeniesiony 10.03.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

Jabłoń i Sadownik:
(połazili po płycie głównej koncertowej hali,
podoświadczali sobie różnych miejsc,
znaleźli najlepsze dla nich i usiedli
)

Jabłoń:
Czas nam szybciej minie jak pogadamy, może o miłości?

Sadownik:
Chcesz milczeć dwie godziny?

Jabłoń:
(zdegustowana)
Noooo wieeesz!

Sadownik:
Więcej, mogliby nas stąd wyrzucić, bo dziś o miłości
to ja tylko mową ciała mogę z tobą pogadać.

*

Są takie marzenia, których
     nie odkryjemy w pojedynkę.

Są takie marzenia, których
     nie zrealizujemy w pojedynkę.

I całe (nasze) szczęście!
Pomyślało mi się wczoraj na koncercie.

*

Synergia. Stosowana. Przez lata.
Peter Gabriel. Tony Levin. Manu Katche. David Rhodes.

Chłonęłam. Podziwiałam. W każdej komórce ciała chciałam zapamiętać.
Synergia. Karmiła mą wiarę w życie i ludzi.

Peter Gabriel, In Your Eyes.

*

Przywilejem było tam być. Ogromnym
przywilejem było tam być z Sadownikiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz