poniedziałek, września 14, 2015

(1132+325). Owocowanie (IPP-Work 2015)

 wpis przeniesiony 16.03.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

Jak co roku — niepowtarzalny patchwork wrażeń. Zapisałam kilka zdań prelegentów. Zatrzymałam kilka własnych wrażeń i słów, które mnie dopadły. Nie podejrzewałam, że tyle może wydarzyć się w środku człowieka, gdy siedzi on grzecznie na krzesełku. Ale nim to wszystko stało się faktem, wysiadłam z SKM-ki i…

*

Bogactwo to nie stan posiadania, lecz postawa
i nastawienie wobec siebie, innych, świata i życia.

*

Jeśli mówisz o tym, co cię dręczy,
to jest to świetny sposób na zdrowienie.

*

Wszystkiemu, co się dzieje,
towarzyszy reakcja w ciele
.

*

Szanuj swoje progi i ograniczenia.
Uznaj swoje bieżące doświadczenie za ważne.
Opowiedz swoją historię
.

*

Takiej puenty nie spodziewałam się. W zasadzie nie oczekiwałam żadnej, ale zanim wsiadłam do pendolino, spytałam pewną młodą osobę, czy mogę sfotografować jej plecy. Pozwoliła mi…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz