niedziela, listopada 22, 2015

(1549+2). Intymnie

 wpis przeniesiony 17.03.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

Kobiecość? Na serio. Bez śmiechu. Czym dla mnie jest? Co robię, by ją chronić, ukryć w zorganizowanym po męsku świecie? Jak i po co jej zaprzeczam? W jaki sposób doświadczam jej teraz? W jaki sposób chcę ją świętować? Od dziś do końca swych dni? Upubliczniam pytania, pozostawiając sobie intymność odpowiedzi. Szukanie własnych, aktualnych odpowiedzi zmienia świat.

Wygląda na to, że ewidentnie wycięli mi przy okazji jakiś próg*.

Jestem dla siebie dobra drugi dzień. Jestem uważna na siebie. Jestem delikatna wobec siebie. Jak nigdy w życiu.

I świat się nie skończył. Świat się zaczął!
Prawda o mnie jest kobietą.

Cassandra Wilson, Closer to You.

______________
* niewtajemniczonych w utensylia psychologii procesu przeprasza się za bełkot psychologiczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz