niedziela, czerwca 05, 2016

1872. Znalezione w autobusie

 wpis przeniesiony 22.03.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

sfrustrowana? zła? smutna? wściekła? wykończona? i te pe?

sprawdź — przyszło mi do głowy — czy nie weszłaś w nieswoją rolę. opiekunki zbyt dużego człowieka lub ludzi? organizatorki wycieczki zwanej weekendem lub życiem? animatorki szczęścia cudzego? boga, co decyduje o kwestiach życia i śmierci tego czy owego pomysłu?

sprawdzam prawdziwość tego, co do łba mi strzeliło. przebiegam znaczące kawałki życia. u mnie dokładnie tak było. a najszczęśliwsza jestem, gdy nie biorę na siebie cudzej odpowiedzialności. gdy jestem ludzko ułomnym człowiekiem, a nie aspirującą do wszechmocnego bóstwa.

sfrustrowany? zły? smutny? wściekły? wykończony? i te de?

sprawdź, czy nie wszedłeś w nieswoją rolę. opiekuna? organizatora? animatora? boga? boga, w szczególności.

bilet skasowany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz