niedziela, czerwca 19, 2016

1901. już!

 wpis przeniesiony 23.03.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

wczoraj. nim, jako zestaw dwóch sztuk, ruszyliśmy „na sztukę”. OFF Piotrkowska kawa nieśpiesznie pita. metr dalej, cztery stoliki złączono w jeden. zainstalowano w sumie kilkanaście osób. dorosłych osiem. cztery pary. w mniej więcej tym samym wieku. i radość ze spotkania. i śmiech. i uwaga. i promienie słońca. i rozmowy. i serdeczność. nigdy wcześniej w życiu czegoś takiego nie widziałam.

nie wiedzieć kiedy. nie wiedzieć jak. nie wiedzieć czemu. nieznane mi do tej pory. ogromne pokłady dobroci otworzyły się we mnie.

fajnie jest rozumieć swoje życie i świat. ale jeszcze fajniej jest czuć zrozumienie. pomyślałam. czuć całą sobą.

*

wczoraj. obejrzałam kilkadziesiąt — kilkaset — żyć. które nie były, nie są i nie będą moim udziałem. świętowaliśmy z Sadownikiem nasze życie, przywileje i nasz czas.

a dziś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz