sobota, czerwca 11, 2016

1883. Deszcz też nie przeprasza

 wpis przeniesiony 23.03.2019. 
 (oryginał z zawieszkami) 

jeśli moje łzy sprawiają, że jesteś przestraszony, nieswój, przecież nie chciałaś mnie dotknąć swoimi słowami, zachowaniem czy obecnością, po prostu chcesz szybko uciec od tej chwili, zniknąć, wyparować albo nie wiesz, co zrobić, to znaczy tylko tyle, że ta chwila nie była Nasza. byliśmy razem w tej samej przestrzeni. może całkiem blisko. ale się nie spotkaliśmy.

częściej niż inni? płaczę. sporo. z wielu powodów. z bezsilności też. z wdzięczności często. gdy jestem poruszona zawsze. po prostu tak mam. więc?

nie obarczaj mnie odpowiedzialnością za swoją reakcję. na moje łzy.

przylazło do mnie,
nim wpadłam na pomysł,
by powiedzieć przepraszam za łzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz