środa, kwietnia 06, 2011

(219+1). Tak jak Ty

 wpis przeniesiony 1.03.2019. 
 (oryginał bez twardych spacji) 

mogę podnieść rękę,
mogę przesunąć nogę,
mogę sama się ubrać,
mogę wyjść,
mogę podskoczyć
mogę spojrzeć w niebo,
mogę mieć plany i marzenia.

Wczoraj cały dzień zamiast wdzięczności czułam wstyd, że jestem tak bogata w „mogę”. Trudno mi było być tak obdarowaną przez Życie. Nie mogłam zrozumieć, dlaczego właśnie ja mam aż tyle a Ona nie… Czułam się jak złodziejka w loterii Losu.

Dziś, myślę o wszystkich „mogę”, których na co dzień nie zauważam lub traktuję jak oczywistość. Doświadczenie dwóch ostatnich dni powoduje, że dostrzegam cud, jaki kryje się w każdym z nich. Ociekam bogactwem… Łatwiej mi, bo ociekam bogactwem… tak jak Ty.

możesz podnieść rękę,
możesz przesunąć nogę,
możesz sama się ubrać,
możesz wyjść,
możesz podskoczyć,
możesz spojrzeć w niebo,
możesz mieć plany i marzenia.

I jak Ci z tą świadomością?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz