niedziela, grudnia 01, 2019

3565. Z czerwienią, jedno bez



4 komentarze:

  1. Ładny berberys :). Berberys lubię, bo długo pozostaje czerwony, jakby na przekór panującym szarościom ...
    U mnie taki berberys :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to berberys? zaskoczona jestem. berberys w mej głowie był zdecydowanie inną rośliną, która powinna mieć większe liście (np. jak perukowiec)… to już wiem, jak wygląda prawdziwy berberys i… niebywale często go spotykam.

      a Twój? przepiękny. dziękuję.

      Usuń
  2. Tak, berberys to taki mały krzew z malutkimi, bardzo kolorowymi jesienią listkami. I małymi owalnymi owocami o żywo czerwonej barwie :). Trochę kolczasty, uprzedzam ;).
    A na wiosnę ma piękne pachnące, żółte kwiaty.
    ps. pisząc to, jakbym słyszała moją dawną Panią Profesor od botaniki, która zachwycała się każdą rośliną i każdym liściem. Wczoraj ją pożegnaliśmy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolczasty bardzo!, ale że kwitnie pachnąco?, pojęcia nie miałam. mam więc jeszcze jeden bardzo dobry powód, by dożyć do wiosny :)))))))) TO LUBIĘ!

      Pani Profesor… bardzo mi przykro i bardzo brak mi słów.

      Usuń