niedziela, grudnia 22, 2019

3612. Życzenie świąteczne (II)

Anarchistka we mnie… zachwycona!
Ta od ćwiczeń fizycznych… zachwycona!
Od tygodnia wracam do tego zdjęcia i niezmiennie reaguję leczącym uśmiechem.

Dziś zobaczyłam w nim najdoskonalszą kartkę bożonarodzeniową. Z takimi życzeniami:

w świąteczny Czas  
miej luźne szelki!


fot. Saxifraga, fragment.

Sadownik:
Do tego zdjęcia powinien być
komentarz skoczka narciarskiego —
luz w dupie!

Jabłoń:
To też przyzwoite życzenie na rodzinny czas. Niech!

1 komentarz:

  1. O, tak, na to nie wpadłam - a może po prostu o tym nie wiem, ale w gruncie rzeczy taka pozycja to jedna z moich ulubionych wobec okołoświątecznego świata ;).
    Po raz kolejny na zdjęciu, które zrobiłam, zobaczonym z innej perspektywy, dojrzałam inny kontekst i inną treść :)))

    OdpowiedzUsuń